L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha arribat aquest dijous fins als 26 pacients ingressats que han donat positiu de coronavirus -9 més que dimecres-, i una quarantena més que estan pendents de rebre els resultats, també aïllats al centre, que poden engruixir la xifra els propers dies. O sigui, l'hospital manresà té a dia d'avui unes 66 persones ingressades en aïllament, entre les confirmades i les que rebran el resultat en les properes hores.
A banda, Althaia té 101 treballadors aïllats, dels quals 5 ja han donat positiu, entre personal sanitari i d'altres departaments. Aquesta xifra significa un creixement de 21 persones respecte de dimecres. Dimarts n'eren 57 i dilluns 24. De la resta de personal del  món sanitari, Catsalut no ha confirmat dades diferenciades per comarca.
Althaia i Catsalut treballen per reorganitzar les visites i ajornar aquells serveis que no siguin d'urgència. A la feina pròpia de la pandèmia per coronavirus cal afegir-hi l'important número de sanitaris confinats, fet que fa baixar el número de professionals amb possibilitats de treballar. Per això també fan una crida a la responsabilitat en l'ús dels recursos sanitaris locals.
[noticiadiari]9/89435[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197179[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197155[/noticiadiari]
							
																					
														
								Fins a 26 positius per coronavirus i una quarantena pendents de resultat, ingressats a Sant Joan de Déu
L'hospital manresà té 101 treballadors del centre, entre sanitaris i altres empleats, en quarantena, i cinc d'ells també han donat positiu
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
 
								- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 19 de març de 2020 a les 20:42
										Actualitzat el 19 de març de 2020 a les 21:27
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															