La fiscalia ha demanat que els cinc condemnats per abús sexual a una menor en una fàbrica abandonada de les Bases de Manresa el 2016 ingressin immediatament a presó per complir la pena imposada d'entre 10 i 12 anys de presó. L'Audiència de Barcelona resoldrà sobre quatre dels joves aquest dimecres, mentre que el cinquè dels condemnats té assenyalada una altra vista el 17 de desembre.
Tots ells van ser condemnats per abús sexual i no per agressió, tal i com demanaven les acusacions. El tribunal va imposar una pena de 12 anys per a dos dels acusats i una de 10 per a tres més.
Fiscalia demana que els condemnats per l'abús sexual a les Bases ingressin immediatament a presó
Societat
L'Audiència de Barcelona resoldrà sobre quatre dels joves aquest dimecres
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
10 de desembre de 2019 a
les 17:19
Actualitzat el
10 de desembre de 2019 a les
19:47
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
