Fre en l'evolució de la corba de morts i contagis per coronavirus a Catalunya. En les últimes 24 hores, s'han registrat 156 noves víctimes mortals, una xifra inferior a la de divendres (190) i també a la de dijous (208). El total és de 1.226.
El nombre de nous casos positius també segueix la mateixa dinàmica: 763 afectats en les últimes 24 hores, molt inferior als 1.323 registrats en l'últim balanç del Departament de Salut. La xifra total és de 15.026, de les quals 1.391 persones estan greus. A més, d'aquest nombre total d'afectats arreu del país, 2.557 són professionals sanitaris.
Pel que fa als pacients recuperats, entre divendres i dissabte han rebut l'alta del Covid-19 349 persones. La xifra més positiva d'aquesta crisi s'enfila ja fins als 3.455.
Pel que fa a Igualada, Salut confirma un total acumulat de 533 positius de coronavirus SARS-CoV-2. Del nombre total de casos, 152 són professionals sanitaris. 61 persones han mort amb la Covid-19.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199022[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199108[/noticiadiari]
Frena el ritme de contagis i morts per coronavirus a Catalunya
En les últimes 24 hores es registren 156 noves víctimes mortals i 763 nous positius, totes dues xifres inferiors a les de divendres
ARA A PORTADA
-
Un alumne de 3r d'ESO de Sant Fruitós, presumpte autor de l'agressió a un menor a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Sant Joan de Vilatorrada es mobilitzarà aquest dijous contra l'agressió salvatge a un menor Pere Fontanals
-
-
Investigació oberta per la caiguda d'un home des d'un balcó al carrer Montserrat de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
28 de març de 2020 a
les 23:30
Et pot interessar
-
Societat
Súria publica al web municipal els plafons de Fotografia Juncadella amb un segle d'imatges
-
Societat
Cardona inicia la reforma de la plaça del Mercat
-
Societat
Althaia organitza una jornada sobre alimentació i veu per a pacients amb Parkinson
-
Societat
La Diputació inicia millores a la BV-4235 a Navàs per reforçar la seguretat i la mobilitat
-
Societat
Els caminadors de la Sagrada Família impulsen l'activitat física des de fa 15 anys
-
Societat
Veïns denuncien brutícia i manca de manteniment a la ruta del Salt de la Creu del Tort
