Membres de les dues fundacions després de la signatura. Foto: Ampans
El Patronat de la Fundació AMPANS es va reunir aquest dilluns al Monestir de Montserrat, on va ser rebut pel Pare Abat, Josep Maria Soler. En el marc de la reunió, la Fundació AMPANS i la Fundació Abadia de Montserrat, 2025, van signar un conveni marc de col·laboració. El conveni preveu l'exploració de noves formes de col·laboració en termes de: cooperació en la realització de programes que impliquin aspectes relacionats amb l'educació dels infants i joves i que promoguin valors humanistes, cooperació en publicacions, i intercanvi d'informació i assessorament mutu en la planificació, l'organització i l'execució d'estudis i recerques en temes d'interès comú, entre d'altres.
El conveni també preveu la creació d'una comissió mixta, per explorar projectes de col·laboració entre les dues institucions.
Després de la firma del conveni marc per part del president d'AMPANS, Domènec Casasayas, i del director de la Fundació Abadia de Montserrat, 2025, Carles Riba, el Pare Abat de Montserrat, Josep Maria Soler, va ser convidat a entrar a formar part de la campanya dels Amics d'AMPANS, i va signar l'adhesió, com ho han fet altres personalitats rellevants del nostre país. El Pare Abat també va acceptar la invitació de visitar els serveis d'AMPANS properament.
Fundació Ampans i Fundació Abadia de Montserrat, 2025 col·laboraran
El patronat de la Fundació AMPANS és rebut pel Pare Abat de Montserrat, Josep Maria Soler
ARA A PORTADA
-
Vaga massiva de mestres al Bages amb talls a la C-55 i protesta als Serveis d'Educació Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Publicat el
30 de març de 2011 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat
Més de 20 escoles participen en el programa de salut infantil de la Clínica Universitària
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
Els primers trens de l'R4 entre Manresa i Terrassa... no passen
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
