Un operatiu entre els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Manresa ha detingut aquest dissabte al migdia un veí de la ciutat, de 36 anys i amb nombrosos antecedents policials acusat d'agressió amb arma blanca.
Els fets han passat passats 2/4 de 2 del migdia quan el detingut i dos homes que es discutien a la plaça Europa s'han anat desplaçant fins arribar a la terrassa del bar, i en aquell moment ha tret un ganivet de cuina i n'ha ferit un al coll.
La policia, que ja havia estat avisada estona abans de l'incident per la discussió, ha arribat al lloc just per poder auxiliar el ferit i detenir l'agressor, que fugia pel carrer del Carme. Poc després ha arribat el SEM que ha traslladat la víctima a Sant Joan de Déu. A falta d'una anàlisi més completa, la ferida havia estat superficial.
Mitja hora abans, el presumpte agressor ja havia estat vist per testimonis ensenyant el ganivet als vianants a l'altura del carrer Puigterrà de Dalt, segons informen els Mossos d'Esquadra.
Ganivetada en una terrassa plena de gent del Centre Històric Manresa
Policia Local i Mossos d'Esquadra han detingut un home de 36 anys com a presumpte autor dels fets
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
24 de juliol de 2021 a
les 14:56
Actualitzat el
24 de juliol de 2021 a les
15:06
Et pot interessar
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
-
Societat
Manresa projecta «Els Girona», un documental sobre la burgesia que va portar el tren a la ciutat
-
Societat
Alumnes del PFI visiten l'Ajuntament de Sant Fruitós per treballar l'emancipació
-
Societat
Sis famílies de Sallent es queden sense plaça d'I0 per «motius pressupostaris» d'Educació
