Aquest dimarts, un nombrós grup de jubilats de Sant Fruitós es va desplaçar fins a Alella per participar a la segona caminada del curs del Cicle de Passejades de la Diputació de Barcelona A cent cap als 100.
Juntament amb els participants de Torrelles de Llobregat, Sant Climent de Llobregat i els amfitrions d'Alella es va iniciar la caminada pujant per la riera i visitant la Vinya Testimonial, tot seguit es va seguir pujant per la Serralada Litoral fins a la carena, després d'un tram resseguint-la, es va iniciar el descens per uns corriols on es va poder observar els efectes d'un incendi d'aquest estiu i després es va caminar entremig de les vinyes.
Una vegada retornats al punt de sortida, al pavelló municipal, es va compartir un dinar de germanor. Cap a dos quarts de quatre el grup va tornar cap a Sant Fruitós.
ARA A PORTADA
-
Un treballador demanda l'Ajuntament de Manresa per vulneració del dret fonamental de vaga Pere Fontanals
-
-
-
El Campi qui Jugui celebrarà 40 anys amb més espais familiars, memòria històrica i activitats noves Pere Fontanals
-
Junts acusa Marc Aloy i ERC d'incoherència per abstenir-se en la reforma contra la multireincidència Redacció
Publicat el 22 de febrer de 2018 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà el nou CAP al doctor Pere Morán Medina en homenatge al seu llegat
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al Parc de Puigterrà amb sis nous punts de llum led eficients
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
-
Societat
Sant'Egidio obre un punt solidari a Sant Domènec per recollir regals i aliments de Nadal
