La Plataforma en defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran, el Casal de la Gent Gran de la Font dels Capellans i la Federació d'AAVV (FAVM) convoquen conjuntament una manifestació contra l'afectació urbanística de la residència de la Font.
El proper dilluns a les 7 de la tarda, la marxa sortirà de la la Plaça de la Pau, al barri de la Font dels Capellans i arribarà fins a les portes de la residència on es llegirà el manifest conjunt d'oposició al projecte de l'enllaç a l'avinguda dels Països Catalans que talla part del pati de la finca.
La manifestació es convoca sota els lemes Salvem el jardí de la residència La Font i Stop nyap urbanístic.
Gent gran i veïns de Manresa es manifestaran dilluns per la residència la Font
La Plataforma dels pensionistes, el Casal de la Gent Gran de La Font dels Capellans i la Federació d'AAVV convoquen una marxa fins a la residència
ARA A PORTADA
-
En marxa un nou dispositiu dels Mossos a Manresa amb molta presència d'agents de paisà Pere Fontanals
-
-
Cineclub Manresa presenta la seva programació de març i abril amb grans estrenes i homenatges Redacció
-
Un estudi de l'ICS a la Catalunya Central avala la videointerconsulta pediàtrica en l'àmbit rural Redacció
-
La Transéquia tornarà a mobilitzar milers de persones al voltant de la Séquia el 15 de març Pere Fontanals
Publicat el
26 de juny de 2021 a
les 09:37
Actualitzat el
26 de juny de 2021 a les
09:46
Et pot interessar
-
Societat
Manresa convoca dues noves sessions per avançar en el Pla Municipal de Salut
-
Societat
Manresa talla el trànsit del Centre Històric aquest cap de setmana per la Fira de l'Aixada
-
Societat
Althaia incorpora la tècnica Rezum per tractar una de les patologies de pròstata més freqüents
-
Societat
Manresa s'adhereix al Dia Internacional de l'Implant Coclear
-
Societat
La PAHC denuncia l'Ajuntament de Sant Fruitós a la Síndica per negar-li el padró a una mare i la seva filla
-
Societat
Sant Vicenç estrena amb èxit la Ruta dels Gronxadors Panoràmics de Montserrat
