Va començar amb doblatges a Televisió de Catalunya, "al K3 i el Súper3", i ha continuat amb documentals i sèries per a Netflix i Movistar. Ara acaba de doblar al català i al castellà un llargmetratge que s'estrenarà als cinemes. "És una gran producció i faig un dels personatges protagonistes", explica, "però tinc un contracte de confidencialitat i no puc explicar res més", es lamenta. Va ser a l'estudi Deluxe, un dels referents en el doblatge cinematogràfic de Catalunya.
[h3]TikTok, com a plataforma de promoció[/h3]
Curiosament, malgrat que Núñez ja havia fet doblatge per a programes de la televisió i sèries i documentals per a les plataformes, l'oportunitat de doblar aquesta gran producció li va arribar gràcies al seu perfil de TikTok. "Vaig publicar dos vídeos que van superar el milió de visionats i a partir d'aquí em va contactar l'estudi per fer-me unes proves i em van agafar", diu. I és que Núñez té 142.000 seguidors a TikTok en un perfil en que penja "clips d'humor, doblo vídeos amb textos que m'invento i, també, responc dubtes que em traslladen els seguidors".
Reconeix, però, que encara no entén massa com funciona el TikTok. "De fet, feia el mateix amb Instagram, i em van dir que estaria bé que ho passés a TikTok". A partir d'aquí, els seguidors van anar pujant exponencialment. "No sé com ni perquè, però quan me'n vaig donar compte tenia 50.000 seguidors, i després 70.000 i més tard 100.000", mentre que ha Instagram s'ha quedat en els 7.000 i pico.

Gerry Núñez en una imatge del seu book. Foto: Promocional
[h3]TikTok com a eina de difusió[/h3]
A qui volgués començar amb el TikTok "no sabria quins consells donar-li per tenir seguidors, perquè jo no vaig seguir cap estratègia", confessa. Reconeix, però, que abans de publicar s'hi pensa molt. "Intento que el vídeo que penjo faci riure i estigui ben fet, no vaig penjant vídeos cada poques hores, sinó que m'hi estic entre dos i tres dies entre pujada i pujada".
"Tampoc en pots fer massa cas, però", segueix, "a vegades un vídeo et supera el milió de visionats i un altre es queda a 20.000, i no saps ben bé perquè, suposo que té a veure amb l'algoritme de la xarxa, però et quedes despistat", reconeix.
Actualment treballa als matins de monitor, i per les tardes es va fent un forat en el món del doblatge amb cert èxit. TV3, Netflix, Movistar i ara cinema en majúscules... i fent servir el TikTok per créixer a les xarxes i en la professió.