Glòria Casaldàliga, ha explicat al programa "El Suplement" de Catalunya Ràdio, amb Sílvia Cóppulo, que dissabte a la tarda va parlar per telèfon amb el seu oncle i que l'ha vist "bé i tranquil", malgrat les circumstàncies que l'han fet fugir de Sâo Felix, a l'estat brasiler de Mato Grosso, per la intensificació de les amenaces de mort que rep pel fet de defensar els drets dels indígenes.
La neboda del bisbe Casaldàliga ha afirmat que el seu oncle vol que "aquesta situació s'acabi com més aviat millor" i que "té moltes ganes de tornar a casa seva, amb els seus, a Sâo Felix". A Catalunya no hi tornarà "ja ho tenim digerit", ha afegit.
Glòria Casaldàliga, que és membre de l'Associació Araguaia amb el Bisbe Casaldàliga Barcelona-Catalunya, diu que la policia brasilera li ha recomanat que marxés. "Li van oferir poder-se quedar a casa però amb una vigilància molt forta i a ell no li va semblar bé", ha afirmat.
Àudios:
Glòria Casaldàliga: «El bisbe Pere està bé però preocupat»
La neboda del bisbe emèrit Pere Casaldàliga ha subratllat que el seu oncle, de 84 anys i amb Parkinson, ha decidit marxar no només per la seva seguretat sinó també per la de les persones que el cuiden
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2012 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
