Glòria Casaldàliga, ha explicat al programa "El Suplement" de Catalunya Ràdio, amb Sílvia Cóppulo, que dissabte a la tarda va parlar per telèfon amb el seu oncle i que l'ha vist "bé i tranquil", malgrat les circumstàncies que l'han fet fugir de Sâo Felix, a l'estat brasiler de Mato Grosso, per la intensificació de les amenaces de mort que rep pel fet de defensar els drets dels indígenes.
La neboda del bisbe Casaldàliga ha afirmat que el seu oncle vol que "aquesta situació s'acabi com més aviat millor" i que "té moltes ganes de tornar a casa seva, amb els seus, a Sâo Felix". A Catalunya no hi tornarà "ja ho tenim digerit", ha afegit.
Glòria Casaldàliga, que és membre de l'Associació Araguaia amb el Bisbe Casaldàliga Barcelona-Catalunya, diu que la policia brasilera li ha recomanat que marxés. "Li van oferir poder-se quedar a casa però amb una vigilància molt forta i a ell no li va semblar bé", ha afirmat.
Àudios:
Glòria Casaldàliga: «El bisbe Pere està bé però preocupat»
Societat
La neboda del bisbe emèrit Pere Casaldàliga ha subratllat que el seu oncle, de 84 anys i amb Parkinson, ha decidit marxar no només per la seva seguretat sinó també per la de les persones que el cuiden
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de desembre de 2012 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
