La Grossa de Cap d'Any passa de llarg al Bages i el Moianès

El primer premi, 44748, s'ha venut íntegrament a Reus

Publicat el 31 de desembre de 2024 a les 14:18

La Grossa de Cap d'Any de Loteries de Catalunya ha passat de llarg al Bages i el Moianès. Cap dels vuit números corresponents a les cinc categories de premis que s'han extret aquest últim dia de l'any no ha caigut a cap municipi de les dues comarques.

El primer premi, 44748, ha estat venut íntegrament a Reus. El segon, corresponent al 81612, ha tocat a les Borges Blanques i a la Seu d'Urgell. El tercer, 96522, ha tocat de manera íntegra a l'Hospitalet de Llobregat. Els dos quarts premis, 83387 i 22724, han tocat a Badalona, l'un, i a Banyoles i Sarrià de Ter, l'altre. Finalment, els tres cinquens premis, 97342, ha caigut a Sant Feliu de Codines; 42111, a Tremp i a Sant Celoni, i 89479, ha tocat sencer a Gironella. Es poden veure tots els premis menors en aquest enllaç.

Premi de la Dooble a Navàs

El sorteig previ a la Grossa de Cap d'Any de Loteries de Catalunya, la Dooble, ha deixat 250.000 euros a Navàs, corresponent al 23416, segon premi del sorteig. La dooble és un sorteig de la Grossa de Cap d'Any destinat a les entitats sense ànim de lucre que fan participacions per vendre.