Quan semblava que difícilment la línia Manresa - Barcelona en transport públic -llegeixi's tren o autobús- podia oferir una experiència pitjor a la que tenen acostumats als soferts usuaris, va Monbus i se supera amb un servei que ha trigat 3 hores en completar el trajecte Barcelona - Manresa.
I és que el servei directe que ha sortit aquest dimecres a les 18.30h de la Ronda Universitat ha arribat a Valldaura a les 21.30h. Abans, pel trajecte, la coincidència amb un incendi, una lluna despenjada que ha obligat a canviar de bus i, pocs quilòmetres després, un motor que ha omplert la cabina de fum i que ha obligat a fer-los esperar un nou autobús.
El comboi sortia de Barcelona a les 18.20h. La primera aturada era d'uns 20 minuts i es produïa a la B-23 per un incendi de matolls al costat de l'autopista. Ja a la A-2, uns passatgers avisen el xofer que la seva lluna lateral s'havia desenganxat i que com més corria l'autobús més inestable semblava. El xofer s'atura i espera un autobús de recanvi. 45 minuts més.
El següent incident no trigaria a passar, perquè el nou autobús, quan tot just fa 5 quilòmetres de la represa de la marxa comença a donar mostres que alguna cosa no funciona quan en una lleugera pujada s'ofega i li costa de pujar. Just abans d'arribar a Olesa es comença a notar fum a dins de la cabina i el xofer decideix parar. I una nova hora d'espera perquè arribés un nou bus.
Al final, a les 21.30h, amb gairebé dues hores de retard, el servi directe arriba a Valldaura.
Han de canviar el bus dues vegades entre Barcelona i Manresa i el servei dura 3 hores
En el mateix trajecte coincideix amb un incendi i han de canviar dues vegades de comboi per dues avaries
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 28 de juny de 2017 a les 23:37
Actualitzat el 28 de juny de 2017 a les 23:40
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà