Quan semblava que difícilment la línia Manresa - Barcelona en transport públic -llegeixi's tren o autobús- podia oferir una experiència pitjor a la que tenen acostumats als soferts usuaris, va Monbus i se supera amb un servei que ha trigat 3 hores en completar el trajecte Barcelona - Manresa.
I és que el servei directe que ha sortit aquest dimecres a les 18.30h de la Ronda Universitat ha arribat a Valldaura a les 21.30h. Abans, pel trajecte, la coincidència amb un incendi, una lluna despenjada que ha obligat a canviar de bus i, pocs quilòmetres després, un motor que ha omplert la cabina de fum i que ha obligat a fer-los esperar un nou autobús.
El comboi sortia de Barcelona a les 18.20h. La primera aturada era d'uns 20 minuts i es produïa a la B-23 per un incendi de matolls al costat de l'autopista. Ja a la A-2, uns passatgers avisen el xofer que la seva lluna lateral s'havia desenganxat i que com més corria l'autobús més inestable semblava. El xofer s'atura i espera un autobús de recanvi. 45 minuts més.
El següent incident no trigaria a passar, perquè el nou autobús, quan tot just fa 5 quilòmetres de la represa de la marxa comença a donar mostres que alguna cosa no funciona quan en una lleugera pujada s'ofega i li costa de pujar. Just abans d'arribar a Olesa es comença a notar fum a dins de la cabina i el xofer decideix parar. I una nova hora d'espera perquè arribés un nou bus.
Al final, a les 21.30h, amb gairebé dues hores de retard, el servi directe arriba a Valldaura.
Han de canviar el bus dues vegades entre Barcelona i Manresa i el servei dura 3 hores
Societat
En el mateix trajecte coincideix amb un incendi i han de canviar dues vegades de comboi per dues avaries
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
28 de juny de 2017 a
les 23:37
Actualitzat el
28 de juny de 2017 a les
23:40
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
