Aquest divendres s'ha pogut identificar un sabotejador que ha obligat a fer aturar la línia 4 de Rodalies, la que arriba a Manresa, fins a 25 vegades des del passat mes de febrer.
Segons ha informat la Cadena SER, l'home ha estat identificat després que Adif hagi presentat una vintena de denúncies als Mossos d'Esquadra pràcticament cada cap de setmana des del mes de juny perquè un individu tallava els cables de senyalització en un punt entre les estacions de Cerdanyola i Sabadell Sud. En tallar el cable, l'home deixava inoperativa tota la senyalització d'aquest tram ferroviari, cosa que obligava el personal d'Adif a autoritzar verbalment tots els moviments dels trens.
Aquests fets han provocat retards d'entre 5 i 10 minuts de mitjana en els trajectes dels combois, i fins i tot ha obligat a fer alguna cancel·lació.
Segons fonts properes a la investigació, l'home pateix una malaltia mental i té una elevada discapacitat intel·lectual.
Identifiquen un sabotejador que ha obligat a aturar l'R4 de Rodalies 25 vegades des del mes de febrer
L'home tallava els cables de senyalització en un punt entre Cerdanyola i Sabadell Sud
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2022 a les 13:27
Et pot interessar
-
Societat
Súria obre una nova convocatòria d'arranjaments per millorar l'accessibilitat a les llars
-
Societat
Neix la plataforma «Per un Moià viu» per defensar el «no» a l'ampliació de l'escorxador
-
Societat
Docents i PAE mantenen les mobilitzacions per la pèrdua de drets i el desgast del sector educatiu
-
Societat
Cal Ton Bató es remodela per oferir lloguer social a famílies joves al Poble Vell de Súria
-
Societat
Manresa inicia millores en quinze trams de camins rurals amb una inversió de 47.000 euros
-
Societat
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia
