Aquest divendres s'ha pogut identificar un sabotejador que ha obligat a fer aturar la línia 4 de Rodalies, la que arriba a Manresa, fins a 25 vegades des del passat mes de febrer.
Segons ha informat la Cadena SER, l'home ha estat identificat després que Adif hagi presentat una vintena de denúncies als Mossos d'Esquadra pràcticament cada cap de setmana des del mes de juny perquè un individu tallava els cables de senyalització en un punt entre les estacions de Cerdanyola i Sabadell Sud. En tallar el cable, l'home deixava inoperativa tota la senyalització d'aquest tram ferroviari, cosa que obligava el personal d'Adif a autoritzar verbalment tots els moviments dels trens.
Aquests fets han provocat retards d'entre 5 i 10 minuts de mitjana en els trajectes dels combois, i fins i tot ha obligat a fer alguna cancel·lació.
Segons fonts properes a la investigació, l'home pateix una malaltia mental i té una elevada discapacitat intel·lectual.
Identifiquen un sabotejador que ha obligat a aturar l'R4 de Rodalies 25 vegades des del mes de febrer
L'home tallava els cables de senyalització en un punt entre Cerdanyola i Sabadell Sud
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2022 a
les 13:27
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
