La Policia Local de Súria i cinc dotacions de bombers dels parcs de Cardona i Manresa van participar durant la nit d'ahir, dimarts, en les tasques d'extinció d'un incendi esdevingut en la nau de l'empresa El Tec, ubicada al carrer Camí de Cererols, s/n (barri de Fusteret). El foc no va provocar danys personals.
El primer avís de l'incendi es va rebre a les 22.30 h., gràcies a la trucada telefònica d'un veí del barri. Els agents del cos municipal van comunicar el fet als bombers i van actuar en primera instància per intentar aturar les flames fins a la seva arribada.
La Policia Local també va demanar al veïnat que es tanquessin portes i finestres dels domicilis per evitar l'entrada de fum, així com la retirada dels vehicles estacionats al carrer. Dues ambulàncies es van desplaçar fins al lloc del fet en previsió de possibles evacuacions.
Incendi en una nau al barri de Fusteret de Súria
Cinc dotacions de bombers i la Policia Local de Súria van participar en les tasques d'extinció
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 22 de juny de 2011 a les 15:34
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat Creix la natalitat al Bages, però s'enfonsa al Moianès
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages