Resum de premsa de la Policia Local sobre els fets més destacables:
Vessament incontrolat
Des de la PGME, es comunica a la Policia Local que s'hauria detectat, des d'un helicòpter de la Generalitat de Catalunya, una gran quantitat d'escuma sobre el riu Llobregat al seu pas per una zona de les afores del municipi i provinent d'un dipòsit de grans dimensions.
La patrulla de la Policia Local es trasllada a la zona i pot localitzar-ne l'origen, determinant-se la seva procedència en una empresa d'un dels polígons industrials de la Vila. Al lloc s'hi personen els mossos d'esquadra i agents rurals els quals es fan càrrec de les gestions pertinents.
Bretolades
Una veïna de la Vila comunica, a la Policia Local, la presència d'uns joves en l'interior d'una zona pública d'esbarjo amb l'accés restringit preventivament per raó d'unes obres. Es trasllada al lloc una patrulla de la Policia Local què localitza i identifica a uns adolescents per les rodalies del lloc, els quals són informats i advertits de les conseqüències d'una entrada en una zona no autoritzada degudament senyalitzada.
Alarma establiment
Des de la PG-ME es comunica l'activació del sistema d'alarma d'un establiment comercial de la Vila. La Policia Local es trasllada al lloc, conjuntament amb una patrulla dels MMEE. Tot i no localitzar-hi ningú, s'observen indicis preparatoris per a l'execució d'un presumpte robatori. S'intensifica la vigilància per la zona i es comunica el fet al propietari de l'establiment què hauria comparegut al lloc.
Seguretat ciutadana
Dins l'àmbit de la cooperació policial, es realitzen diferents controls preventius de la Seguretat Ciutadana, conjuntament amb la Policia Local de Sant Fruitós de Bages, en diferents vials i zones de la Vila limítrofes ambdós municipis. Aquests controls preventius es duen a terme sense cap incidència a remarcar.
Informació actualitzada al web de la Policia Local de Sallent.
Incidències ateses per la Policia Local de Sallent el 28 de desembre
Vessament incontrolat, bretolades, alarma establiment i seguretat ciutadana
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2010 a
les 20:19
Et pot interessar
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
-
Societat
Treballs de senyalització pel nou sentit viari a la carretera de Santpedor cap al Parc de l'Agulla
-
Societat
El Centre Cívic Selves i Carner celebrarà dissabte la primera jornada de portes obertes
