Incidències ateses per la Policia Local de Sallent el 7 de juny

Policia assistencial, detenció per ordre judicial i gos perdut

Publicat el 08 de juny de 2010 a les 21:40
Resum de premsa de la Policia Local sobre fets més destacables:

Policia assistencial
Un vehicle aturat, en una zona de la Vila amb un volum de trànsit important, comprometia la seguretat i la normal circulació. Va haver d' intervenir la patrulla de la Policia Local. Fetes les comprovacions pertinents es tractaria d'una avaria mecànica, procedint a regular el trànsit en la zona, per tal de garantir la seguretat vial en el lloc, fins a la retirada del vehicle.

Detenció per ordre judicial
La Policia Local procedeix a la detenció d'un veí, donant compliment a un ordre judicial de recerca, detenció i ingrés a presó. El detingut, una vegada informats dels seus drets i complimentades les gestions de garanties corresponents, va ser traslladat a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Manresa, lloc on va quedar sota la seva custòdia pendent de passar a disposició judicial.

Gos perdut
Una conductora informa de la presència d'un gos deambulant per un carrer de la Vila, aparentment desorientat provocava un risc per a la circulació i la resta d'usuaris de la via. La patrulla de la Policia Local pot localitzar a l'animal i, fetes les comprovacions pertinents dels mitjans obligatoris d'identificació, es pot contactar amb el seu propietari, podent confirmar que l'animal s'hauria escapolit del domicili. Fent lliurament formal de l'animal sa i estalvi.

Informació actualitzada a la web de la Policia Local de Sallent.