Dos vehicles dels Bombers, dues ambulàncies del SEM i diversos vehicles policials dels Mossos d'Esquadra s'han mobilitzat aquest divendres al vespre per rescatar una noia que ha quedat atrapada a la part posterior del primer sostre de l'església del Carme de Manresa, sense poder ni pujar ni baixar. Malgrat que es trobava a nivell de la plaça Milcentenari, al punt on es trobava tampoc hi podia accedir.
Els fets han passat poc abans de les 8 del vespre quan a la noia, que es trobava celebrant una festa amb més amigues en un pis particular de la plaça del Carme, li ha caigut -o li han llençat- el telèfon mòbil pel balcó que donava a l'esquena de l'església del Carme.
Sense pensar-s'ho, la noia s'ha despenjat des del balcó a la part posterior de la teulada de l'església del Carme, des d'una altura d'uns tres metres, però quan ha aconseguit recuperar el mòbil, s'ha trobat atrapada sense poder tornar al balcó, ni baixar de l'església del Carme a la plaça Europa, ja que l'altura és d'uns set metres, ni accedir a la plaça Milcentenari, ja que l'esquena de l'església li barrava el pas.
Amb la terrassa del bar de la plaça Europa plena de gent com correspon a un vespre de divendres, els vehicles policials i d'emergències han anat arribant a l'espai i han iniciat un desplegament que ha encuriosit tant els que prenien alguna cosa, com als vianants que s'han quedat badant i preguntant què passava.
Finalment, els Bombers han pogut accedir a aquest petit espai del primer sostre de l'església a través de l'escala del camió i han comprovat que la noia presentava simptomatologia de trobar-se sota els efectes de l'alcohol i, possiblement, d'alguna altra substància. Quan ha estat baixada a la plaça Europa, els sanitaris del Sistema d'Emergències Mèdiques s'han fet càrrec d'ella.
[noticia]99806[/noticia]
Intenta recuperar un mòbil que li havia caigut pel balcó i provoca un ampli desplegament d'emergències
Societat
La noia, que anava molt beguda, ha quedat atrapada al primer sostre de l'església del Carme de Manresa
ARA A PORTADA
-
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
08 d’octubre de 2021 a
les 20:43
Actualitzat el
08 d’octubre de 2021 a les
20:50
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
