El portaveu de Junts a l'Ajuntament de Manresa, Ramon Bacardit, ha denunciat a través de les xarxes socials que aquest dilluns al matí ha pogut avortar l'ocupació d'un pis de la seva propietat mentre era a l'acte institucional de la Diada Nacional a la plaça Onze de Setembre. Bacardit explica que tancarà la venda d'aquest pis aquesta mateixa setmana, després que hi fes unes reformes.
Segons ha explicat a NacióManresa, l'intent d'ocupació ha tingut lloc aquest dilluns al matí, "quan una màfia d'aquella que negocia amb immobles ocupats" han entrat a la seva propietat i li han canviat el pany d'entrada. Tot plegat ho ha pogut seguir en directe gràcies a que a l'interior del pis hi té instal·lada una càmera i ha vist com els individus entraven a la seva casa.
"De seguida hem avisat els Mossos d'Esquadra i als nostres advocats i com que feia menys de 24 hores, hem pogut tirar-ho enrere, i tornar a canviar-ne el pany", ha explicat al diari. "De fet, hem detectat l'intent d'ocupació aquest matí poc abans de l'acte institucional de la Diada a Manresa, i he hagut de deixar-hi la meva parella amb agents, advocats i el serraller", ha conclòs.
El regidor, molt crític des de sempre amb les ocupacions, ha aprofitat el fet per insistir a les xarxes amb un problema que considera que a Manresa "és especialment greu". "Cal actuar amb determinació i llençar missatges incontestables i posar els recursos necessaris per aturar aquesta xacra", ha dit dirigint-se al govern municipal.
Intenten ocupar un pis del portaveu de Junts a Manresa Ramon Bacardit mentre assistia a l'acte de la Diada
L'edil i la seva parella han pogut avortar l'ocupació perquè han reaccionat dins les primeres 24 hores, però el pany ja estava canviat
ARA A PORTADA
-
El vent causa una quarantena d'incidències a Manresa i talla la línia de tren amb Calaf Pere Fontanals
-
-
Sant Fruitós posa la primera pedra del nou pavelló i gimnàs del Pla del Puig, un projecte de 5,8 milions Pere Fontanals
-
Professionals de tot el país debaten a Manresa com garantir un futur segur per a l'aigua Pere Fontanals
-
El Clam entra a la recta final amb quatre jornades de grans estrenes, homenatges i compromís social Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 11 de setembre de 2023 a les 15:55
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 13:59
Et pot interessar
-
Societat
Tall de trànsit en un tram del passatge Ribera, els pròxims tres dies
-
Societat
Sant Fruitós impulsa un taller de manualitats per fomentar la creativitat entre adults
-
Societat
El cementiri de Manresa amplia horaris i serveis per Tots Sants amb millores i reforç del bus
-
Societat
Manresa destina 145.000 euros a ajuts per conservar el patrimoni històric i arquitectònic
-
Societat
Manifestació a Moià per exigir una «solució immediata» a la manca de pediatre al CAP
-
Societat
Montserrat, bressol del naixement de Geoparques Unesco de España
