Dos adults i un nadó d'onze mesos han quedat intoxicats lleus aquest dissabte a la matinada en l'incendi d'un habitatge a Monistrol de Montserrat, segons han informat els Bombers de la Generalitat. El foc s'ha declarat poc després de la mitjanit al número 21 del carrer del Pont. L'incendi estava situat al primer pis de l'immoble, que té en total tres plantes. Sis dotacions dels Bombers s'han desplaçat fins a l'edifici i han pogut donar per controlades les flames mitja hora després. Com a conseqüència del fum, els dos adults i el nadó d'onze mesos han hagut de ser evacuats en dues ambulàncies del SEM a l'Hospital de Martorell amb símptomes d'intoxicació lleu.
Posteriorment, els Bombers han revisat i ventilat tot el fum de la resta de l'immoble, així com també de les altres plantes on no hi ha hagut afectacions pel foc.
Intoxicats en un incendi a Monistrol 2 adults i 1 nadó
Els afectats han estat traslladats a l'Hospital de Martorell
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2012 a
les 14:03
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
