Dos adults i un nadó d'onze mesos han quedat intoxicats lleus aquest dissabte a la matinada en l'incendi d'un habitatge a Monistrol de Montserrat, segons han informat els Bombers de la Generalitat. El foc s'ha declarat poc després de la mitjanit al número 21 del carrer del Pont. L'incendi estava situat al primer pis de l'immoble, que té en total tres plantes. Sis dotacions dels Bombers s'han desplaçat fins a l'edifici i han pogut donar per controlades les flames mitja hora després. Com a conseqüència del fum, els dos adults i el nadó d'onze mesos han hagut de ser evacuats en dues ambulàncies del SEM a l'Hospital de Martorell amb símptomes d'intoxicació lleu.
Posteriorment, els Bombers han revisat i ventilat tot el fum de la resta de l'immoble, així com també de les altres plantes on no hi ha hagut afectacions pel foc.
Intoxicats en un incendi a Monistrol 2 adults i 1 nadó
Els afectats han estat traslladats a l'Hospital de Martorell
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2012 a les 14:03
Et pot interessar
-
Societat Quan la muntanya d'abocaments incontrolats del teu veí t'arriben a la finestra
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi