Foto de grup amb els tres certificats ISO. Foto: Catpress
La directora de la delegació d'AENOR a Catalunya, Eva Subirà, ha entregat avui el certificat de qualitat ISO 9001:2000 a tres residències de la Fundació Sociosanitària de Manresa. Són les residències Sant Andreu i Font dels Capellans, de Manresa, i la de Sant Sadurní de Callús, que han rebut aquesta acreditació en un acte celebrat a la sala gòtica de l'Hospital de Sant Andreu que ha comptat amb la presència de l'alcalde de Manresa i president del patronat de la Fundació, Josep Camprubí. Una cinquantena de persones ha assistit a l'acte en què s'ha fet entrega del diploma corresponent a les directores d'aquestes tres residències.
Aquesta nova acreditació de qualitat respon a la voluntat de la Fundació Sociosanitària de millorar la qualitat assistencial, un projecte iniciat el 2008 quan es va aconseguir la certificació de qualitat per a tots els serveis de l'Hospital de Sant Andreu. Durant aquest 2010, a més d'obtenir la certificació ISO 9001:2000 per a aquestes tres residències, també s'ha fet l'adaptació de la nova versió de la norma a l'Hospital de Sant Andreu.
Amb aquest sistema de qualitat els processos es planifiquen amb la participació dels professionals i tenint en compte els requisits i les necessitats de les persones ateses i la garantia de l'acompliment legal a tots els nivells. D'aquesta manera, s'assegura que les pràctiques assistencials consensuades són les millors per als usuaris i garanteix que s'implantin a tots els centres.
Així doncs, els usuaris de tots els centres de la fundació disposen d'un pla de cures individualitzat, que es fa amb la participació dels diferents professionals de l'equip interdisciplinari i la del propi resident o dels seus familiars de referència. L'anàlisi periòdica dels indicadors permet detectar oportunitats de millora en la manera de treballar als centres que gestiona la Fundació Sociosanitària de Manresa.
La Fundació Sociosanitària de Manresa continuarà treballant en aquesta línia amb la implantació d'aquesta norma de qualitat a tots els seus centres.
ISO 9001:2008 per a tres residències de la Fundació Sociosanitària
Les tres residències que han rebut el certificat de qualitat són la Residència Sant Andreu, la Residència Assistida Font dels Capellans i la Residència Sant Sadurní de Callús
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2010 a les 14:50
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons