Aquest dimecres al matí ja s'han fet públiques les notes de la Selectivitat 2018. Un cop coneguts els resultats de les PAU, si l'alumne no està d'acord amb la puntuació obtinguda en una o diverses matèries, pot demanar una revisió de la qualificació obtinguda en aquells exàmens en què es consideri incorrecta l'aplicació dels criteris d'avaluació.
En total, aquest any van fer les PAU 33.895 estudiants, 1.808 més que l'any passat. Es consideraran aptes els alumnes que obtinguin un cinc de mitjana entre la nota de Batxillerat –que té un valor del 60%- i la qualificació obtinguda en la fase general de les PAU, amb un valor del 40% si la qualificació d’aquesta fase general és com a mínim de 4.
Podeu consultar les notes accedint a aquest enllaç.
Ja es poden consultar les notes de la Selectivitat
Societat
En total aquest any van fer les PAU 33.895 estudiants, 1.808 més que l'any passat
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
27 de juny de 2018 a
les 07:36
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
