La Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (Confavc) ha reescollit Jordi Giró com a president de l'entitat. Així s'ha decidit en la 35a Assemblea de les Associacions Veïnals de Catalunya, que enguany s'ha celebrat telemàticament per la situació de pandèmia.
La nova junta, que presentarà canvis en l'estructura ,haurà de desplegar el Pla de Treball aprovat, centrat en portar a terme un debat identitari "per adaptar el rol de l'entitat a les realitats actuals dels barris", l'impuls de campanyes de reforç dels serveis de salut i apostar per un canvi d'atenció a la gent gran.
També es marca el desplegament del projecte d'innovació social A-porta a Sabadell, la zona nord de Barcelona i a Can Mariner (Santa Coloma de Gramenet), la desamiantació dels barris i un escola de formació.
"Aquesta nova junta ens donarà una mirada més àmplia i actual, ja que s'incorporen persones que han estat treballant en altres entitats socials. A més incorporem una mirada territorial molt important per a forjar més complicitat al territori, i que ens ha d'ajudar a aterrar més treball i a forjar nous lideratges", ha destacat Giró.
Jordi Giró és reescollit president de la Confavc
La junta de la Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya es renova i i es marca com a objectiu el reforç dels serveis de salut
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2020 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
