L'Associació de Defensa Forestal (ADF) de Sant Salvador de Guardiola farà un jornada divulgativa amb voluntaris i entitats del poble aquest dissabte 26 de maig. És una iniciativa que s'emmarca en el programa d'aquest organisme per estrènyer vincles amb les associacions del poble i implicar els veïns i entitats en la prevenció d'incendis i la cura del medi ambient. Una proposta d'actuació que ja li va valdre al 2017 el Premi Prevenció d'Incendis de la Diputació de Barcelona.
La jornada es dividirà en dos blocs. Al matí es farà una trobada amb els ADF voluntaris de Sant Salvador de Guardiola. Un bomber membre de les GRAF (Grup Actuacions Forestals) farà una xerrada divulgativa i es repartiran els carnets grocs -permeten actuar directament a l'origen del foc en cas d'incendi- i verds -permeten ajudar en temes de logística però no actuar prop del foc-, en funció de les formacions que els voluntaris van rebre l'any passat.
A la tarda, i després del dinar de germanor, els membres de l'ADF Sant Salvador de Guardiola faran una jornada divulgativa amb els infants de l'espai Merlot de Salelles, al Mas Rouric. Allà s'explicarà als nens l'existència d'un pou mil·lenari amb el qual s'abasteix el poble, i es farà una neteja i condicionament de l'espai.
El Consell de la Vila i la Diputació de Barcelona, per la seva banda, també participaran de la jornada amb l'elaboració d'un vídeo dels ADF que inclourà una entrevista als seus membres.
Jornada de l'ADF Sant Salvador de Guardiola per conscienciar sobre els incendis forestals
Societat
L'acte, que tindrà lloc dissabte, s'emmarca en el projecte de vincular l'ADF a les entitats de poble
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
-
Successos Mor un conductor de bus a l'estació de Manresa mentre esperava per sortir cap a Moià Redacció
Publicat el
23 de maig de 2018 a
les 12:51
Actualitzat el
23 de maig de 2018 a les
12:55
Et pot interessar
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
