Jornada de portes obertes a 44 habitatges de PO nous al Pont de Vilomara

La jornada tindrà lloc aquest dijous

Publicat el 14 de juliol de 2010 a les 15:17
Aquest dijous es farà una Jornada de Portes obertes al Pont de Vilomara i Rocafort per tal que es puguin visitar els 44 pisos de protecció oficial que l'empresa pública Adigsa, adscrita al Departament de Medi Ambient i Habitatge, ha impulsat en aquest municipi. Es tracta d'habitatges en règim de lloguer a 10 anys, construïts per l'Incasòl, que es podran comprar passat aquest termini. La promoció està situada al sector de Sant Jaume. Els preus del lloguer oscil·len entre els 360 euros i els 465 euros al mes dependent de la superfície.

L'empresa pública Adigsa s'encarrega de gestionar els nous 44 habitatges de protecció oficial que l'Incasòl ha construït al Pont de Vilomara i Rocafort i per tal que els seus veïns se'n beneficiïn ha organitzat una Jornada de Portes obertes aquest dijous. Els pisos estan situats al sector de Sant Jaume. Concretament, entre els carrers de Sant Jaume, Sant Pere Regalat, Sant Jeroni i Arquitecte Gaudí.

Els habitatges es posaran a lloguer i, passat un termini de 10 anys, tindran opció de compra. La quarantena de pisos es distribueix en tres blocs de planta baixa i dues plantes més que conformen una illa amb espai públic al seu interior. A la planta baixa, a més, hi ha dos locals comercials que donen a la nova plaça. Al soterrani hi ha un aparcament de 66 places.

El preu dels pisos oscil·la entre els 360 euros i els 465 euros al mes depenent de l'espai. Pel que fa a la distribució dels pisos, n'hi ha 18 que tenen entre 53 i 60 metres quadrats i dos domitoris. 24 habitatges més tenen entre 63 i 73 metres quadrats. Per últim, hi ha dos pisos destinats a persones amb mobilitat reduïda que tenen dues habitacions i una superfície útil de 54 metres.