L'Associació Catalana d'Amics de l'Aigua lliura cada any, amb motiu de les celebracions del Dia Mundial de l'Aigua, els Premis de l'Aigua, amb els que es pretén estimular, de forma no dinerària, totes aquelles iniciatives, actuacions o trajectòries que tinguin quelcom a veure amb la nostra voluntat de millorar la relació de la població catalana amb l'aigua i el seu entorn natural.
El premi concedit a en Josep Alabern, que es va jubilar d'Aigües de Manresa l'estiu passat, vol reconèixer els anys de servei i la seva trajectòria professional.
L'Associació Catalana d'Amics de l'Aigua lliura cada any, amb motiu de les celebracions del Dia Mundial de l'Aigua, els Premis de l'Aigua, amb els que es pretén estimular, de forma no dinerària, totes aquelles iniciatives, actuacions o trajectòries que tinguin quelcom a veure amb la nostra voluntat de millorar la relació de la població catalana amb l'aigua i el seu entorn natural.
El jurat del premi que enguany arriba a la 20a edició, ha estat format per Antonio Ferrillo (periodista de La Vanguardia), Albert Camps (regidor de Medi Ambient, Activitats i Espais Verds de l'Ajuntament de Granollers), el professor Emilio Custodio (catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya), Elisabeth Santacruz (directora de Desenvolupament Sostenible del Grup Cassa) i Irene Corbella (cap del servei de Salut Ambiental de la Generalitat de Catalunya).
Els premiats, a part d'en Josep Alabern per la seva trajectòria professional, han estat, el Consorci Besós Tordera pel seu 30è aniversari, Aigües de Reus per la seva implicació en la reutilització de les aigües, Aigües de Barcelona per l'exposició The zone of hope, en Ramon Carné, expresident de la comunitat de regants del Canal d'Urgell per la seva trajectòria professional, i finalment la Universitat de Girona pel nou màster de Ciència i Tecnología dels Recursos Hídrics.
Josep Alabern rep el premi de l'aigua 2019 per la seva trajectòria professional
Societat
El premi li ha estat entregat aquest dijous a la tarda en el marc del III Congrés de l'Aigua de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
21 de març de 2019 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
