Dissabte 3 de setembre, Josep Antoni Díaz-Pavón farà la professió temporal per tres anys com a monjo de Montserrat. Serà durant la missa conventual, que presidirà l'abat Manel Gasch, a partir de les 11 del matí –es podrà seguir en directe a través de Montserrat Ràdio i TV)-.
Josep Antoni Díaz-Pavón i Gómez, natural d'Elda (diòcesi d'Oriola-Alacant), té 38 anys (nascut el 2 de novembre de 1983). Va iniciar el postulantat l'any 2018 i va entrar al noviciat el 6 d'agost de 2020. És llicenciat en Psicopedagogia i en Periodisme i diplomat en Magisteri.
En el decurs de la missa de dissabte, Josep Antoni Díaz-Pavón dipositarà sobre l'altar, al costat del pa i del vi que seran consagrats, el document de professió que haurà escrit. Així, des d'aquest moment, la seva vida, que ja estava empeltada amb la del Crist pel baptisme, esdevindrà una ofrena al Pare estretament unida a la donació que Jesucrist fa d'ell mateix al Pare en l'Eucaristia. Aquest escrit el llegirà públicament, el signarà i el mostrarà als monjos presents, i el lliurarà a l'abat. Posteriorment, l'abat farà sobre ell una pregària especial.
A partir de dissabte, Josep Antoni seguirà el període de formació filosòfico-teològica, i a més treballarà en diferents seccions del monestir, especialment, al taller d'enquadernació.
Josep Antoni Díaz-Pavón farà dissabte la professió temporal com a monjo de Montserrat
És llicenciat en Psicopedagogia i en Periodisme i diplomat en Magisteri, i actualment cursa els estudis de teologia
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de setembre de 2022 a
les 15:05
Et pot interessar
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
Les piscines de Sant Fruitós estrenaran un sistema més eficient d'aigua calenta
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà un vespre gastronòmic a la carn de caça el proper divendres
-
Societat
La casa del carrer Ramon i Cajal 57 guanya el concurs de balcons florits de Sant Fruitós
