El portaveu del grup municipal de Junts a Manresa, Ramon Bacardit, ha advertit que la situació que es viu a Manresa, amb la baralla de dissabte passat al Passeig "fa mesos, sinó anys, que s'està covant", i que el seu partit, el principal a l'oposició de l'Ajuntament, ja va advertir en campanya electoral "que calia donar un missatge d'urgència perquè ja fèiem tard". Ho ha verbalitzat aquest dilluns en una roda de premsa que s'ha celebrat just després de la que havia convocat el govern municipal per tractar la baralla tumultuària que va tenir lloc dissabte passat a la ciutat, tot i que els postconvergents l'havien convocat abans.
[noticia]111490[/noticia]
"Tot comença la setmana passada quan un grup d'aquests nanos va entrar a l'institut buscant-ne un altre per enfrontar-s'hi, i ha continuat amb diverses inclusions en comerços on han robat aquest cap de setmana", ha explicat Bacardit. Per això, ha posat de manifest que "no són esdeveniments puntuals, sinó que tenen una trajectòria".
[intext1]
El cap de l'oposició ha reconegut que aquests fets s'han de tractar de forma "multilateral" i que "són complicats". Per això, quan se li ha preguntat, no ha concretat mesures: "es pot fer una repassada al programa que portàvem a les darreres eleccions, però ara no podem citar les mesures una a una perquè, com he dit, cal actuar en molts fronts".
[noticia]111465[/noticia]
Amb aquesta premisa, Bacardit s'ha ofert al govern municipal per a treballar-hi, "sempre i quan explicitin la gravetat del que estem vivint". "Si no es reconeix el problema, no es pot trobar la solució", ha constatat. També ha "estès la mà" als menors i a les seves famílies "per adreçar la situació", sempre buscant "la convivència, l'ordre i la prosperitat".
[intext2]
Bacardit ha finalitzant la roda de premsa reivindicant Junts, que es troba "entre el bonisme d'uns i la demagògia dels altres". Situar Junts als extrems del debat polític "és irresponsable", ha conclòs.
També s'ha afegit a la demanda de la UBIC Manresa de demanar una reunió urgent de la Taula municipal de seguretat.
Junts: «Fa mesos, sinó anys, que s'està covant aquesta situació a Manresa»
Societat
Ramon Bacardit s'ofereix al govern "sempre i quan explicitin la gravetat del que estem vivint"
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
25 de setembre de 2023 a
les 17:01
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
