Junts per Sant Salvador de Guardiola preguntarà en el proper ple d'aquest mes de setembre quines mesures s'han previst per fer front a l'onada de robatoris en domicilis particulars que des de fa ja molts mesos està afectant diverses zones del terme municipal i que aquest estiu ha patit un repunt preocupant.
En un comunicat emès per la formació que ara és a l'oposició, Junts per Guardiola afirma voler afrontar el problema sense demagògia i assumint que les competències en aquesta matèria no són municipals. Tot i això, "l'Ajuntament té capacitat per aplicar algunes mesures, si més no dissuassòries per als lladres, com s'ha fet a altres poblacions i com es proposava en el nostre programa electoral".
"Tenim un marge reduït per intentar revertir la situació i un pressupost limitat, som conscients que és un tema difícil i per això volem saber si es farà alguna cosa nova que pugui funcionar, al mateix temps que ens posem a disposició de l'equip de govern per elaborar un pla de seguretat", segons Mario Vendrell, cap de llista en les darreres eleccions municipals.
Junts per Sant Salvador de Guardiola proposava la creació d'una regidoria amb pressupost específic per a seguretat, la creació d'una comissaria amb horari obert al públic, l'augment d'hores de vigilància especialment nocturna, la creació d'una APP antipànic i la instal.lació de càmeres de vigilància als principals accessos de la població "que han donat bons resultats a municipis veïns i que podrien ser una bona mesura per reduir el nombre de robatoris, però sembla que el nou equip de govern no ho acaba de valorar", afirma Vendrell.
Junts per Sant Salvador de Guardiola reclama actuacions contra els robatoris en domicilis
Societat
La formació preguntarà quines mesures s'han previst per fer front a l'onada de robatoris que pateix el municipi
ARA A PORTADA
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
-
Successos Un reincident s'enfronta a 38 anys de presó per abusar de cinc nenes a la piscina de Sant Vicenç Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
Publicat el
03 de setembre de 2019 a
les 16:43
Actualitzat el
03 de setembre de 2019 a les
16:47
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
