El grup municipal de Junts a l'Ajuntament de Manresa portarà al ple d'aquest dijous una moció perquè el consistori arribi a un acord amb la propietat d'un gran solar al carrer Remei de Dalt, just davant del número 38, per habilitar-lo com a aparcament provisional de vehicles. De fet, fa mesos que el solar és usat, de forma espontània i sense massa ordre, per diversos particulars que hi estacionen els cotxes aprofitant que la seva porta d'accés va quedar oberta després que es portés a terme la desocupació d'unes persones que vivien en l'habitatge que hi ha a dins.
El solar, que inicialment era propietat de CaixaBank, però que ara gestiona la seva filial immobiliària Servihabitat, dona cabuda actualment a entre trenta i quaranta cotxes que hi estacionen aprofitant els espais buits sense massa criteri. Els postnacionalistes consideren que endreçant l'espai, que ara mateix té bonys, sots i brossa, s'hi podrien fer cabre una setantena de vehicles.
El solar en qüestió es troba a uns cinquanta metres de la residència i hospital de Sant Andreu i del CAP Barri Antic, i a més a la mateixa alçada sense desnivells importants, de manera que podria facilitar l'arribada a aquests equipaments dels seus usuaris, habitualment gent gran o amb dificultats de mobilitat. La moció també proposa, si fos possible, adequar-hi places d'aparcament en zona verda per a veïns de la zona.
[naciomanresa]
Junts proposa acondicionar un solar privat del carrer Remei de Dalt com a pàrquing
Per facilitar l'accés a la residència i hospital de Sant Andreu i al CAP Barri Antic, que es troben a cinquanta metres de la finca
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
19 de desembre de 2023 a
les 12:30
Actualitzat el
19 de desembre de 2023 a les
12:37
Et pot interessar
-
Societat
Obres al Camí Vell de Santpedor per reparar una avaria al clavegueram
-
Societat
El torneig de Catan del CAE celebrarà la 15a edició el 29 de maig a Manresa
-
Societat
Manresa il·luminarà l'Ajuntament de blau pel Dia Mundial de la Fibromiàlgia
-
Societat
Sant Fruitós obre el concurs per gestionar la barra de la Festa Major d'Estiu
-
Societat
Callús acollirà la XV Trobada de Dones del Bages sota el lema «Bagenques en xarxa»
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Lladó, aquesta setmana
