Ignasi de Loiola està a la ciutat de Manresa, ja ha acabat d'escriure els Exercicis Espirituals i vol portar-lo a impremta, però s'adona que del llibre només en queden les cobertes! Així comença el Joc de Ciutat de la Llum que l'equip d'Esplais del CAE està organitzant per al dissabte 12 de febrer a la tarda al Centre Històric de Manresa, amb inici i fi a la Plaça Major.
Els participants del joc hauran d'ajudar Ignasi de Loiola anant a cada ubicació, superar la prova i aconseguir una pàgina del llibre. Compte! Per la ciutat hi ha el Senyor Pantalla, a qui no li agrada gens la lectura i diu que no serveix per res, i es dedica a requisar llibres i pàgines de llibres a tots els manresans i manresanes. Si un equip se'l troba, haurà de superar un petit repte i qui guanyi es quedarà la pàgina obtinguda.
Totes les persones que es vulguin apuntar, ho poden fer de manera gratuïta a través de la pàgina web del CAE. L'activitat està pensada per a equips d'entre 3 a 5 participants, adreçada al públic familiar i a entitats d'educació en el lleure, amb infants d'entre 8 i 13 anys.
El Joc de Ciutat de la Llum està organitzat per l'Equip d'Esplais del CAE, el CAE i fundació La Xarranca, amb el suport de l'Ajuntament de Manresa, el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya; i forma part del programa de la Festa de la Llum i de la programació de Manresa 2022.
La 10a edició del Joc de Ciutat de la Llum torna en modalitat presencial
Es farà el dissabte 12 de febrer de 4 a 7 de la tarda pels carrers i places del Centre Històric de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2022 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»