Des de divendres al matí, més de 2.000 persones han visitat la tercera exposició de Playmobil a Manresa, al Museu de la Tècnica.
Els visitants han pogut veure des d'una recreació d'una guerra de pirates fins a una ciutat plena d'accions de la vida quotidiana, una batalla napoleònica, una reproducció de l'Oest americà, un conte de fades o una espectacular ciutat noucentista (victoriana). En total, dotze diorames de Playmobils realitzats per l'associació Click & Clack i per persones amateurs que també han participat en aquest esdeveniment.
Tant Click & Clack com Kanko esdeveniments valoren molt positivament el fet que els visitants han conegut un espai turístic de la ciutat, per molts desconegut. També la Fira de Playmobils l'han visitat persones d'arreu de Catalunya, Saragossa i Madrid.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2018 a les 20:27
Actualitzat el 23 de setembre de 2018 a les 20:30
Et pot interessar
-
Societat
Els CAP de la Catalunya Central s'incorporen al programa d'Althaia per a la fibromiàlgia
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Séquia, aquest dimecres
-
Societat
El Servei d'Ajuda a Domicili de Manresa, més enllà de la cura: confort tèrmic per a persones ateses
-
Societat
Manresa enderrocarà dos edificis a la via Sant Ignasi per ampliar voreres i urbanitzar la zona
-
Societat
La Catalunya Central consolida el 2025 el model d'atenció integrada social i sanitària
-
Societat
Mor de forma sobtada Lolita Rovira, maquilladora clau de la cultura popular bagenca
