Una assemblea de veïns de la Balconada convocada per l'Associació de Veïns i la plataforma de l'aparcament ha aprovat aquest diumenge per ampla majoria entrar una moció el el ple de l'Ajuntament de Manresa del mes de juny per demanar diverses mesures sobre l'aparcament a aquest barri manresà, en que destaca la sol·licitud de dimissió de la regidora de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Olga Sánchez, pel tema de les denúncies dels vigilants del pàrquing de l'hospital Sant Joan de Déu que va publicar NacióManresa.
Concretament, la moció que proposarà la Balconada demanarà la dimissió de la regidora, l'asfaltatge dels carrers del barri, pintar de blanc les places d'aparcament i la condonació de les multes que es van posar a partir de les denúncies dels operaris de la UTE que explota l'aparcament de l'hospital.
La moció, inicialment, es vehicularà a través de la CUP, PSC i DM, les tres formacions d'esquerres de l'oposició de Manresa que, quan va esclatar la notícia van decidir actuar conjuntament, sense buscar l'interès partidista i prioritzant la decisió que prenguessin els veïns afectats. Hores d'ara, la CUP i DM han confirmat que acolliran la moció, mentre que el PSC no han confirmat si farà de pont per a que la Balconada pugui entrar la moció.
Segons han explicat els mateixos veïns de la Balconada, dijous passat va tenir lloc una reunió prèvia a l'assemblea, on els responsables de la UTE que explota el pàrquing els va explicar que, en efecte, van proposar a l'Ajuntament multar vehicles propers al pàrquing que estiguessin mal aparcats, i que el govern hi va accedir ja que la denúncia voluntària és una figura contemplada en el reglament. Temps després, i veient que la situació se'ls anava de les mans, primer la Policia Local de Manresa i, finalment, el govern, van fer marxa enrere i van deixar d'admetre més denúncies dels vigilants del pàrquing.
La Balconada demanarà la dimissió d'Olga Sánchez en el proper ple per les multes dels vigilants
Societat
L'assemblea convocada per l'Associació de Veïns i la plataforma de l'aparcament aprova per ampla majoria entrar una moció en aquest sentit de cara al ple de juny
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
05 de juny de 2016 a
les 12:40
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
