Aquest dimarts, Dia Mundial de la Salut Mental, la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages ofereix la xerrada Biblioteràpia: resiliència i esperança. Aquesta xerrada versarà sobre com la literatura ajuda a millorar les capacitats i com pot influir positivament en l'estat d'ànim. La xerrada anirà a càrrec de Booklife.
Aquesta proposta serà a les 6 de la tarda a l'equipament cultural i cal reserva prèvia a la Biblioteca o per correu electrònic a b.st.fruitos@diba.cat.
Cada 10 d'octubre es commemora el Dia Mundial de la Salut mental per tal de sensibilitzar a la societat sobre els trastorns mentals, lluitar contra l'estigmatització que pateixen les persones afectades i impulsar iniciatives que en millorin l'atenció.
Va ser l'any 1992 quan, promogut per la Federació Mundial de la Salut mental, es va impulsar la celebració d'aquest dia mundial, equiparant la salut mental a la salut física.
La biblioteca de Sant Fruitós fa una xerrada de bibioteràpia pel Dia Mundial de la Salut Mental
Societat
La xerrada versarà sobre com la literatura ajuda a millorar les capacitats i com pot influir positivament en l'estat d'ànim
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
09 d’octubre de 2023 a
les 18:22
Actualitzat el
09 d’octubre de 2023 a les
18:29
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
