Aquest dimarts, Dia Mundial de la Salut Mental, la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages ofereix la xerrada Biblioteràpia: resiliència i esperança. Aquesta xerrada versarà sobre com la literatura ajuda a millorar les capacitats i com pot influir positivament en l'estat d'ànim. La xerrada anirà a càrrec de Booklife.
Aquesta proposta serà a les 6 de la tarda a l'equipament cultural i cal reserva prèvia a la Biblioteca o per correu electrònic a b.st.fruitos@diba.cat.
Cada 10 d'octubre es commemora el Dia Mundial de la Salut mental per tal de sensibilitzar a la societat sobre els trastorns mentals, lluitar contra l'estigmatització que pateixen les persones afectades i impulsar iniciatives que en millorin l'atenció.
Va ser l'any 1992 quan, promogut per la Federació Mundial de la Salut mental, es va impulsar la celebració d'aquest dia mundial, equiparant la salut mental a la salut física.
La biblioteca de Sant Fruitós fa una xerrada de bibioteràpia pel Dia Mundial de la Salut Mental
La xerrada versarà sobre com la literatura ajuda a millorar les capacitats i com pot influir positivament en l'estat d'ànim
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2023 a les 18:22
Actualitzat el 09 d’octubre de 2023 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa
-
Societat Les deixalleries mòbils del Consorci regalen cinc-cents sacs de compost
-
Societat La Taula de Salut Mental de Manresa celebra la sessió plenària anual