Aquest diumenge un centenar de persones han pres part en la caminada solidària Mou-te per l'esclerosi múltiple que per primera vegada s'ha celebrat de forma descentralitzada per tot el territori català, i Sant Fruitós de Bages ha estat un dels punts de sortida, mentre que Manresa ha acollit l'arribada.
Els participants en aquesta iniciativa han pogut incorporar-se en diferents trams del recorregut, que va sortir del camp de futbol de Sant Fruitós i va finalitzar a la plaça Sant Domènec de Manresa.
Una trentena de persones van realitzar la sortida des de Sant Fruitós de Bages iniciant la ruta de 8,5 km, un cop la marxa va arribar als Trullols de Manresa, s'hi van afegir un bon nombre de participants i finalment, a la plaça Bonavista de Manresa, el grup va créixer amb nombroses persones que van realitzar la marxa en cadira de rodes.
El final de festa es va celebrar a la plaça Sant Domènec de Manresa amb la presència de l'alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan, l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, la regidora de Sanitat de Sant Fruitós de Bages, Laia Feliu, la regidora de Ciutat Saludable de Manresa, Mercè Tarragó, i la tresorera d’agrupEM, Ester Vilajuana.
Els fons recaptats es destinaran a serveis de neurorehabilitació per aturar l'impacte de l'esclerosi múltiple així com a la recerca.
La celebració d'aquesta cursa solidària, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple, ha estat possible gràcies al treball conjunt de l'Associació Grup Esclerosi Múltiple del Bages, els ajuntaments de Sant Fruitós de Bages i de Manresa, l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil i els establiments Fet de Farina, Ametller Origen, Bonpreu i Consum.
La caminada per l'esclerosi múltiple entre Sant Fruitós i Manresa aplega un centenar de participants
El trajecte s'ha organitzat en tres distàncies per adequar-se a les capacitats de cadascú
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 02 de maig de 2022 a les 18:27
Actualitzat el 02 de maig de 2022 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics