La campanya de suport a les persones refugiades Casa nostra, casa vostra arriba aquest dimecres a Sallent, amb la presentació de la campanya a l'auditori de l'Escola de Música a les 8 del vespre.
L'acte comptarà amb la presència de Ricard Ustrell, presentador del programa El suplement de Catalunya Ràdio. Ustrell moderarà una tertúlia amb Cristina Mas, periodista del diari Ara; Alguer Miquel, cantant de Txarango; i Guillem Cabra, periodista i voluntari a la comunitat Eko a Grècia. També hi haurà les actuacions de Feras Almalat, Roc Casagran, Oriol Barri i Strombers.
Durant la presentació també es podrà signar el manifest de la campanya i apuntar-se a l'autobús que dissabte sortirà de Sallent per anar a la manifestació de Barcelona. També us podeu apuntar al bus a l'Ateneu Rocaus i a Ca l'Amadeu.
La campanya «Casa nostra, casa vostra» arriba dimecres a Sallent
Amb una tertúlia de presentació que tindrà lloc a
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2017 a
les 19:59
Actualitzat el
15 de febrer de 2017 a les
09:31
Et pot interessar
-
Societat
Meandre organitza una xerrada sobre mobilitat i salut als entorns escolars
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
