El pas de vehicles per la carretera de Sant Salvador roman tallat des da dimarts entre la plaça Clavé i el carrer Campanar, a causa de l'inici de les obres d'urbanització que afecten aquesta zona. D'aquesta manera, l'única via d'accés en vehicle cap al Poble Vell serà a través de la carretera de Castelladral.
Els veïns de la zona ja han estat informats sobre el tall de circulació. Les restriccions de trànsit es van iniciar ahir, dilluns, amb la prohibició d'estacionar a la plaça de l'Oliver i als dos aparcaments públics situats en el tram afectat per les obres. Un d'aquests aparcaments haurà de ser utilitzat parcialment com a zona de provisió de material.
La urbanització de la carretera de Sant Salvador forma part del Projecte d'Intervenció Integral del Poble Vell-Sant Jaume, acollit al Pla de Barris de Catalunya. El projecte es proposa millorar la mobilitat del tram esmentat i crear una nova zona verda al barri, donant una rellevància especial a la creació de recorreguts per a vianats.
El tall de trànsit es mantindrà durant prop de quatre mesos, d'acord amb les previsions actuals. Les obres permetran que la carretera guanyi amplada i s'hi facin noves voreres. També s'hi reordenaran les zones d'estacionament de la plaça de l'Oliver, a més de canalitzar tots els serveis, instal·lar nou enllumenat i soterrar els contenidors d'aquest espai urbà.
L'Ajuntament de Súria reitera la seva crida a la comprensió i col·laboració dels veïns, veïnes i visitants del Poble Vell davant les molèsties que pugui generar el desenvolupament de les obres.
La carretera de Sant Salvador de Súria, tallada per obres
L'única via d'accés en vehicle cap al Poble Vell serà a través de la carretera de Castelladral
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 06 de setembre de 2011 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor