La circulació de trens a l'R4 entre Manresa i Terrassa quedarà suspesa des d'aquest dimecres, 6 de desembre, i fins diumenge al migdia. El motiu és que Adif ha de fer millores en aquest tram i diverses proves de camp per a la posada en marxa de noves instal·lacions de senyalització.
Per garantir la mobilitat dels viatgers, la companyia oferirà un servei alternatiu de transport per carretera entre Terrassa i Manresa, amb horaris coordinats amb els trens. El tall de circulació només afecta aquest tram i, per tant, la circulació serà l'habitual entre l'Hospitalet de Llobregat i Terrassa, i de Manresa a Lleida. Els horaris de la línia R12 es modificaran per afavorir els transbordament de viatgers amb destinació Lleida.
[noticia]112756[/noticia]
[naciomanresa]
La circulació de l'R4 entre Manresa i Terrassa quedarà suspesa des de dimecres i fins diumenge
Adif farà treballs a la línia i s'oferirà un servei alternatiu de transport per carretera
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2023 a
les 15:58
Actualitzat el
05 de desembre de 2023 a les
16:09
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
