La comissió de seguretat de la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM), creada el passat 9 de setembre, s'ha posat en marxa demanant una reunió urgent al regidor de Seguretat ciutadana de Manresa, Joan Calmet, i a l'alcalde, Marc Aloy, davant "la incessant quantitat de fets delictius coneguts a Manresa les darreres setmanes i mesos".
Els responsables de la comissió asseguren que els agradaria escoltar "quina és la valoració que fa el regidor responsable de la seguretat ciutadana sobre la actual situació a la ciutat, i en cas d'existir, quins són els plans que té per intentar controlar la situació".
La comissió, que diu no voler més estadístiques "únicament recolzades per un paper" i que "no aguanten un passeig per molts indrets de la ciutat", demanarà "accions concretes" encaminades a retornar a curt / mitjà termini als veïns de Manresa "a una sensació de seguretat acceptable, que permeti una convivència tranquil·la".
"Cal que els responsables polítics de la ciutat s'ho comencin a creure, i si és així tindran als barris de costat, o en cas contrari, seguirem exigint mesures fins a la obtenció de resultats perceptibles a nivell de carrer", afirmen des de la comissió.
D'inici les associacions de veïns que han explicitat la voluntat de formar part d'aquesta comissió de seguretat són: AVV Bellavista, AVV Escodines, AVV el Xup, AVV Sant Pau, AVV Barriada Saldes-Plaça Catalunya, AVV Sagrada Família, AVV de Barri Antic, AVV Cal Gravat-Bufalvent, AVV Puigberenguer-Poal-Mión, AVV La Balconada, AVV Vic-Remei, AVV Poble Nou, AVV La Font dels Capellans i un representant de l'executiva de la FAVM.
[noticia]99249[/noticia]
[noticia]99194[/noticia]
La comissió de seguretat de la FAVM demana una reunió urgent amb el regidor de Seguretat ciutadana
Demanarà "accions concretes" encaminades a retornar a curt / mitjà termini als veïns de Manresa "a una sensació de seguretat acceptable
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2021 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una baixada al riu d'Or dins el projecte Llegim el riu
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
