La comunitat de Sant'Egidio de Manresa repartirà el dinar de Nadal a ancians, refugiats, infants vulnerables i les seves famílies a casa seva a través de voluntaris que els el portaran personalment, a més d'un regal personalitzat, per respectar les mesures sanitàries.
A nivell global, Sant'Egidio durà a terme moltes iniciatives simultàniament, que arribaran a un total de 2.500 persones a Catalunya i de 240.000 a tot el món (on es reparteix menjar per emportar, regals i paquets d'aliments).
A Manresa, apart de les visites a les cases, es duran a terme trobades en grups reduïts de refugiats, ancians i persones en situació de vulnerabilitat a la seu de la comunitat de Sant'Egidio i a l'església de les Caputxines durant el matí i migdia del dia de Nadal.
La comunitat de Sant'Egidio repartirà el dinar de Nadal casa per casa
Societat
La comunitat no s'aplegarà en un àpat conjunt com és habitual per respectar les mesures sanitàries
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
24 de desembre de 2021 a
les 13:53
Actualitzat el
24 de desembre de 2021 a les
13:59
Et pot interessar
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges recull 8 queixes i 10 consultes a Manresa
-
Societat
74.214 euros d'IVA tanquen el conflicte judicial de la residència El Lledoner de Sant Fruitós
-
Societat
Manresa programa dos mesos d'activitats per parlar de la mort digna i el dol
-
Societat
Manresa reactiva els Patis oberts a tres escoles per a infants i joves de fins a 14 anys
-
Societat
Santpedor celebra la segona Tardor Feminista amb activitats d'octubre a desembre
-
Societat
El Col·legi de Metges debatrà a Manresa els efectes del canvi climàtic en la gent gran
