La concentració que la Plataforma en defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran porta a terme habitualment els dilluns al matí davant l'Ajuntament de Manresa es traslladarà a dimarts la propera setmana perquè una representació de la plataforma es traslladarà dilluns al departament de Drets Socials de la Generalitat a Barcelona per parlar de la residència pública del Xup.
A la reunió a Barcelona hi participaran Lluís Torrens, Secretari d'Afers Socials i Famílies, i Marta Segura, Directora General de l'Autonomia Personal i la Discapacitat.
La concentració setmanal de la Plataforma de les Pensions passa a dimarts aquesta setmana
Societat
El motiu és que dilluns tenen una reunió a Drets Socials per parlar de la residència del Xup
ARA A PORTADA
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
-
Successos Un reincident s'enfronta a 38 anys de presó per abusar de cinc nenes a la piscina de Sant Vicenç Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
Publicat el
05 de maig de 2023 a
les 18:36
Actualitzat el
05 de maig de 2023 a les
18:41
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
