El proper dijous 1 de juliol, la Confraria de Vins del Bages organitzarà el seu segon wine bar després de recuperar la normalitat postpandèmica amb una trobada al celler Fargas Fargas, a Salelles. Els wine bars de la confraria consisteixen en un berenar-tast en els cellers de la DO Pla de Bages, ja que les mesures encara actives contra el coronavirus recomanen no celebrar sopars.
La tarda-vespre consistirà en una visita al celler, un tast de vins en primícia, de vins que encara no han sortit al mercat, i un berenar en un entorn incomparable, entre les vinyes, combinat amb vins que ja es troben al mercat, i finalitzarà amb un vi bullit.
[h3]Com apuntar-s'hi[/h3]
La confraria recorda que no serà un sopar. Començarà a 2/4 de 8 del vespre i acabarà abans de 2/4 de 10. El preu del tast i pica-pica és, socis 20 euros i no socis 25 euros.
El dia 15 de juny és l'últim dia per apuntar-se: http://www.confrariabages.cat/.
La Confraria de Vins del Bages es trasllada al celler Fargas Fargas per al seu segon «wine bar»
Se celebrarà el proper dijous, 1 de juliol, al vespre
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
Publicat el 27 de juny de 2021 a les 18:38
Actualitzat el 27 de juny de 2021 a les 18:45
Et pot interessar
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
