A primera hora d'aquest matí de dilluns, la consellera d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Ruíz, ha fet una visita institucional a l'Ajuntament de Manresa.
Ruíz ha estat rebuda al consistori per l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent; la regidora d'Ensenyament i Universitats, Mercè Rosich; i la tinent d'alcalde de Dinamització Econòmica i Participació, Mireia Estefanell. També s'ha saludat amb la delegada del Govern a la Catalunya Central, Laura Vilagrà, i el secretari de Polítiques Educatives, Antoni Llobet.
Tot seguit ha signat el llibre d'Honor de la Ciutat i s'ha reunit breument amb l'alcalde Valentí Junyent al seu despatx.
Posteriorment, la consellera s'ha acomiadat i s'ha dirigit als Serveis Territorials d'Ensenyament a la Catalunya Central per ser present en la presa de possessió del nou director, Antoni Massegú.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
15 de febrer de 2016 a
les 10:09
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
