La consellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz, visitarà aquest divendres la Catalunya Central, on inaugurarà al matí l'Escola de l'Estany (Moianès) i l'institut Les Margues a Calldetenes, i a la tarda presidirà un concert coral a l'Escola Mossèn Cinto de Folgueroles. Ho farà acompanyada de la delegada del Govern a la Catalunya Central, Laura Vilagrà, del director general de Centres Públics, Lluís Baulenas, i del director dels Serveis Territorials d'Ensenyament a la Catalunya central, Antoni Massegú.
Així doncs, la consellera arribarà a les 10 h a l'Escola de L'Estany, que pertany al ZER Moianès Llevant, en què descobrirà la placa inaugural i, seguidament, farà una visita a les instal·lacions del centre educatiu. L'acte es tancarà amb els parlaments per part de la titular d'Ensenyament, de l'alcalde de l'Estany, Salvador Tresserra, i de la directora de l'escola, Carme Mas.
A les 12 h la consellera d'Ensenyament es traslladarà a l'institut Les Margues de Calldetenes per dur a terme la inauguració, que començarà amb la descoberta de la placa inaugural. Després, es realitzarà una visita a les instal·lacions i es duran a terme els parlaments, en què hi participaran la consellera, l'alcalde de Calldetenes, Marc Verdaguer, i la directora de l'institut, Maria Vilamala.
A les 18.30 h, la titular d'Ensenyament presidirà el concert coral Amb ulls de nen que oferiran diferents escoles de primària a l'Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, en concret, vuit-cents nens de Sant Julià de Vilatorta, Calldetenes, Santa Eugènia de Berga, Vilanova de Sau, Folgueroles i Tavèrnoles. Abans de la cantata, hi haurà els parlaments institucionals, que aniran a càrrec de la consellera, l'alcalde de Folgueroles, Carles Baronet, el diputat delegat d'Educació de la Diputació de Barcelona, Rafael Homet, i la directora de l'escola, Montserrat Lahoz. També assistiran a l'acte el president del Consell Comarcal d'Osona, Joan Roca, i la diputada al Parlament de Catalunya Marta Pascal.
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
28 d’abril de 2016 a
les 19:57
Actualitzat el
29 d’abril de 2016 a les
20:47
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
