L'àrea d'Educació del Consell Comarcal del Bages ha concedit un total de 2.926 beques de menjador escolar durant les darreres setmanes en el marc de la primera convocatòria d'ajuts per al curs 2022-2023 que ha començat aquest dilluns. El Consell Comarcal del Bages ha fet un esforç important per avançar els ajuts abans de començar el curs en el marc d'aquesta primera convocatòria.
Els ajuts cobreixen un mínim del 70% del cost del servei de menjador escolar, compten amb un pressupost global de prop de 2,4 milions d'euros i donaran servei a l'alumnat d'un total de 32 centres d'educació primària, instituts i llars d'infants de la comarca del Bages.
Del total d'ajuts concedits, 2.748 corresponen al 70% del cost del menjador escolar, mentre que 178 cobreixen el servei de manera íntegra. El Consell Comarcal del Bages ha rebut fins al moment un total de 4.575 sol·licituds.
La consellera de l'Àrea d'Educació i Cultura del Consell Comarcal del Bages, Sílvia Tardà, apunta que "són uns ajuts estratègics que permeten donar suport a les famílies que tenen major dificultat i, al mateix temps, ens permeten posar de manifest que el temps de menjador escolar també és un espai de lleure important per a l'aprenentatge de l'alumnat".
[h3]Més ajuts[/h3]
L'àrea d'Educació del Consell Comarcal del Bages està valorant les sol·licituds que tenen requeriments pendents i té prevista la segona adjudicació a partir de la setmana vinent. En paral·lel, continua treballant per poder adjudicar les sol·licituds rebudes fora de termini.
La convocatòria inicial de beques de menjador del Consell Comarcal del Bages concedeix 2.926 ajuts
L'àrea d'Educació manté els ajuts de com a mínim el 70% del cost del servei i durant les properes setmanes es valoraran les sol·licituds presentades fora de termini
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2022 a les 20:02
Et pot interessar
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
-
Societat
Un treballador demanda l'Ajuntament de Manresa per vulneració del dret fonamental de vaga
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà el nou CAP al doctor Pere Morán Medina en homenatge al seu llegat
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
