El passat 18 de maig la CUP Santpedor va presentar als grups municipals un estudi-proposta per a la municipalització de la gestió de l'Escola Bressol Els Gallarets. El projecte té com a objectiu dotar el servei més qualitat, més transparència i més participació i pretén alhora augmentar-ne l'estalvi econòmic i els drets laborals de les treballadores.
A la trobada van assistir-hi representants del PDeCAT, de Progrés Municipal -PSC- i de Podem Santpedor, que malgrat no tenir grup municipal va interessar-se per la proposta. ERC, actual partit de govern, va ser l'única formació política que no va assistir a la reunió.
Una vegada presentat l'estudi als grups municipals, la CUP vol fer un pas més i explicar-lo en un acte públic obert a tothom, que tindrà lloc el proper divendres a les vuit del vespre a l'Ateneu Ca la Teia.
La CUP de Santpedor demana la municipalització de l'Escola Bressol
Presentarà un estudi a aquest efecte el proper divendres a les vuit del vespre a l'Ateneu Ca la Teia
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2017 a les 22:03
Actualitzat el 22 de maig de 2017 a les 22:07
Et pot interessar
-
Societat
Restablerta l'R4 entre Manresa i Terrassa després de retirar el pi caigut a la via
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa a la plaça Onze de Setembre
-
Societat
El tradicional esmorzar entre entitats i Ajuntament de Sant Fruitós reconeix cinc associacions
-
Societat
El Patronat de la FUB aprova un pressupost que consolida l'aportació del Govern
-
Societat
L'Institut Lacetània obre aquest dissabte les portes als futurs alumnes d'ESO
-
Societat
Tall de trànsit a l'accés del camí del Suanya, a partir de dijous
