El passat 18 de maig la CUP Santpedor va presentar als grups municipals un estudi-proposta per a la municipalització de la gestió de l'Escola Bressol Els Gallarets. El projecte té com a objectiu dotar el servei més qualitat, més transparència i més participació i pretén alhora augmentar-ne l'estalvi econòmic i els drets laborals de les treballadores.
A la trobada van assistir-hi representants del PDeCAT, de Progrés Municipal -PSC- i de Podem Santpedor, que malgrat no tenir grup municipal va interessar-se per la proposta. ERC, actual partit de govern, va ser l'única formació política que no va assistir a la reunió.
Una vegada presentat l'estudi als grups municipals, la CUP vol fer un pas més i explicar-lo en un acte públic obert a tothom, que tindrà lloc el proper divendres a les vuit del vespre a l'Ateneu Ca la Teia.
La CUP de Santpedor demana la municipalització de l'Escola Bressol
Societat
Presentarà un estudi a aquest efecte el proper divendres a les vuit del vespre a l'Ateneu Ca la Teia
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
22 de maig de 2017 a
les 22:03
Actualitzat el
22 de maig de 2017 a les
22:07
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
