La Diputació de Barcelona ha actualitzat la cartografia topogràfica escala 1:1.000 dels municipis de Navàs, Castellbell i el Vilar i Sant Feliu Sasserra. Aquesta eina facilita els treballs de diagnosi, planificació i gestió municipal, així com la presa de decisions estratègiques.
Els treballs cartogràfics, que han tingut un cost de 102.613 euros, inclouen un total de 2.014 hectàrees dels municipis i recullen el sòl urbà i urbanitzable, així com les hectàrees del sòl no urbanitzable necessàries per a la planificació urbanística i la gestió del seu àmbit territorial.
Han estat realitzats a partir de la fotointerpretació de fotografies aèries mitjançant tècniques fotogramètriques i de treball de camp, i segons Plec d'Especificacions Tècniques aprovat per la Comissió de Coordinació Cartogràfica de Catalunya.
La documentació inclou arxius amb els fitxers dels elements cartografiats en els formats Microstation, Autocad, Shapefile i PDF georeferenciat. A partir d'aquesta informació s'han generat productes derivats d'ús territorial com són els models digitals de terreny i de superfícies, el model d'ombres, el model de pendents i de zones amb un pendent de més del 20%.
La cartografia topogràfica urbana escala 1:1.000 és una eina essencial per al desenvolupament de les competències municipals bàsiques, i s'utilitza com a base de les cartografies temàtiques com ara el planejament urbanístic, xarxes de serveis, la cartografia de cadastre i equipaments. Aquesta informació es pot consultar al SITMUN, està accessible a través d'un servei WMS i disponible en accés públic i gratuït a través del portal de descàrregues d'informació geogràfica de la IDEBarcelona.
La Diputació actualitza la cartografia topogràfica urbana de Navàs, Castellbell i Sant Feliu Sasserra
S'utilitza com a base de les cartografies temàtiques com ara el planejament urbanístic, xarxes de serveis, la cartografia de cadastre i equipaments
ARA A PORTADA
-
El turisme al Bages creix un 30,3% al juliol i consolida un estiu de rècord en viatgers i pernoctacions Pere Fontanals
-
-
El subjecten entre dos mentre una tercera li roba la cartera i la ronyonera a Manresa Pere Fontanals
-
-
Mor atropellat a Castellbell i el Vilar quan havia anat a recollir el seu net a l'escola Pere Fontanals
Publicat el 12 de juliol de 2022 a les 16:55
Actualitzat el 12 de juliol de 2022 a les 17:02
Et pot interessar
-
Societat
Els usuaris de la residència de Sant Fruitós visiten el Museu de la Vinya i el Vi
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Puigterrà de Baix, a partir de dijous
-
Societat
Manresa amplia els aparcaments de bicicletes abans del llançament del servei Baik el 2026
-
Societat
UManresa inicia el curs amb 2.620 estudiants i un nou rècord en titulacions oficials
-
Societat
El Cicle de Tardor Feminista de Santpedor arrenca amb força i debat sobre noves masculinitats
-
Societat
L'Ecoviure omple Manresa de sostenibilitat amb èxit de públic malgrat el temps advers
