La Diputació de Barcelona ha aprovat, a través de la seva Oficina del Pla Jove, una línia d'ajuts destinada a donar suport econòmic als ajuntaments i consells comarcals de la província de Barcelona. Aquest programa d'ajuts forma part de les concessions del fons de prestació Finançament en l'àmbit de joventut, del Catàleg 2021 del Pla de concertació de la Xarxa de Governs Locals 2020-2023. El fons ascendeix a un import de 1.656.416,33 euros destinat a les polítiques de joventut i per a l'impuls de l'emancipació i l'autonomia juvenils. Concretament a la comarca del Bages, entre aportacions als ajuntaments i al Consell Comarcal, s'han destinat 119.391,15 euros.
L'objectiu del fons és reforçar els recursos humans dedicats a promoure polítiques de joventut facilitant la realització de les accions recollides en els plans locals i comarcals de joventut. Paral·lelament, fer front a les noves necessitats sorgides, arran de la pandèmia, en l'àmbit de la població jove potenciant polítiques innovadores per a la joventut.
En són destinataris els 262 ajuntaments de més de 300 habitants i els 11 consells comarcals de la província de Barcelona. Els criteris per determinar les aportacions a cada ajuntament són de 2.500€ corresponent al criteri d'equitat territorial, i un import variable proporcional a la població jove empadronada d'entre 16 i 29 anys, amb un topall màxim de 25.000 euros per ajuntament.
Pel que fa als consells comarcals els ajuts són de 8.000€ corresponent al criteri d'equitat territorial, i un import variable proporcional al nombre de municipis de fins a 300 habitants existents a la comarca. El Fons permet rebre per avançat l'import atorgat, prèvia acceptació expressa per part de l'ens local.
La Diputació destina al Bages més de 100.000 euros en ajuts en matèria de joventut
El fons ascendeix a un import de 1.656.416,33 euros a tota la demarcació
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
07 d’abril de 2021 a
les 16:57
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
