La Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament de Balsareny un estudi de programació per a la construcció d'una nova biblioteca al municipi, ja que la biblioteca actual té diverses mancances per les exigències actuals d'aquest servei.
El treball presentat és un estudi per a l'adaptació de la casa Torrent, un edifici municipal amb valor patrimonial, on actualment hi ha el consultori mèdic local a la planta baixa, que disposa d'una planta en desús. La voluntat municipal és estudiar la possibilitat de traslladar la biblioteca a la planta primera de la casa Torrent.
El treball planteja tres tipus de propostes que resolen la implantació de la biblioteca a la casa Torrent i que difereixen en la posició del consultori mèdic. El cost total de les actuacions a realitzar per a l'adaptació d'aquesta planta per a nova biblioteca varien entre 853.000 i 1.762.000, en funció de la proposta. Amb aquest treball l'Ajuntament disposa d'una eina de suport per a la presa de decisions, prèvia a fer qualsevol actuació o inversió.
La Diputació lliura a l'Ajuntament de Balsareny un estudi per a la construcció d'una nova biblioteca
L'estudi preveu l'adaptació de la casa Torrent, un edifici municipal amb valor patrimonial, on actualment hi ha el consultori mèdic local a la planta baixa
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
Clam a Santpedor contra l'entrada a l'Ajuntament del «discurs d'odi» d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Presenten a Manresa un recull d'eines comunitàries per afrontar les violències de gènere Pere Fontanals
Publicat el
13 d’abril de 2022 a
les 20:27
Et pot interessar
-
Societat
Adif suspèn la circulació de trens de la línia RL4 entre Calaf i Manresa per possibles despreniments
-
Societat
La calçotada de la FMA aplega mig miler persones a la plaça Gispert
-
Societat
UManresa presentarà el nou grau en Dret amb una jornada sobre les professions jurídiques
-
Societat
Manresa reactivarà dilluns el control d'accés de vehicles a la plaça Major pel carrer Sobrerroca
-
Societat
Obres al pont de Sant Francesc amb afectacions puntuals al trànsit durant tres setmanes
-
Societat
La Vertical Montserrat tornarà al maig amb una nova edició solidària de 2.180 esglaons
