La Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament de Balsareny un estudi de programació per a la construcció d'una nova biblioteca al municipi, ja que la biblioteca actual té diverses mancances per les exigències actuals d'aquest servei.
El treball presentat és un estudi per a l'adaptació de la casa Torrent, un edifici municipal amb valor patrimonial, on actualment hi ha el consultori mèdic local a la planta baixa, que disposa d'una planta en desús. La voluntat municipal és estudiar la possibilitat de traslladar la biblioteca a la planta primera de la casa Torrent.
El treball planteja tres tipus de propostes que resolen la implantació de la biblioteca a la casa Torrent i que difereixen en la posició del consultori mèdic. El cost total de les actuacions a realitzar per a l'adaptació d'aquesta planta per a nova biblioteca varien entre 853.000 i 1.762.000, en funció de la proposta. Amb aquest treball l'Ajuntament disposa d'una eina de suport per a la presa de decisions, prèvia a fer qualsevol actuació o inversió.
La Diputació lliura a l'Ajuntament de Balsareny un estudi per a la construcció d'una nova biblioteca
L'estudi preveu l'adaptació de la casa Torrent, un edifici municipal amb valor patrimonial, on actualment hi ha el consultori mèdic local a la planta baixa
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’abril de 2022 a
les 20:27
Et pot interessar
-
Societat
El veïnat del Vic-Remei revitalitza el parc de Casa Caritat amb una jornada comunitària
-
Societat
L'ICS Catalunya Central reforça la formació pràctica dels estudiants de Medicina de la UVic-UCC
-
Societat
Sant Fruitós obre inscripcions per al bus de Setmana Santa cap a Alcalá del Valle
-
Societat
Núria Montserrat visita UManresa i coneix els seus projectes assistencials, educatius i socials
-
Societat
Ban de l'alcalde per garantir la seguretat al Carnestoltes Infantil de Manresa
-
Societat
Els vins experimentals de la Torre Lluvià obren el primer tast de l'any al Bages
