A través d'un comunicat, la família de la menor ha volgut agrair públicament les mostres de suport rebudes i demanen que no s'utilitzi el cas "per alimentar opinions o comentaris de caràcter feixista o racista".
"Durant aquests 3 anys de silenci i d'impotència, el nostre objectiu ha estat i segueix estant la defensa i la recuperació en tots els àmbits de la nostra petita", asseguren, tot confiant en el fet que la justícia resolgui a favor i els acusats "obtinguin el càstig que es mereixen".
L'acusació particular, que imputa als acusats un delicte d'agressió sexual, demana penes que oscil·len entre els 15 i els 20 anys de presó; a banda de 10 anys de llibertat vigilada i una ordre d'allunyament de 10 anys més.
La família de la menor violada demana que no s'aprofiti el seu cas «per alimentar el feixisme i el racisme»
En un comunicat confien que la justícia resolgui al seu favor i els acusats "obtinguin el càstig que es mereixen"
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2019 a les 21:38
Actualitzat el 06 de juliol de 2019 a les 11:08
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix