La Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM) anunciarà el proper dijous el tancament de les biblioteques que formen part de la xarxa veïnal per no poder fer front a les despeses que generen després que, segons denuncia, no hagi cobrat de l'Ajuntament la totalitat del conveni de 2015 destinat al seu manteniment, ni signat el conveni de 2016, tot i que està aprovat en els pressupostos municipals on hi té assignada una partida.
La Xarxa de Biblioteques Veïnals de Manresa està formada per vuit espais als barris de Cal Gravat, la Balconada, Sagrada Família, Carretera de Santpedor, Valldaura, el Xup, Cots - Guix - Pujada Roja i Plaça Catalunya. Aquestes biblioteques obren dues hores diàries de dilluns a divendres i atenen principalment a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys, on tenen suport per fer els deures i on s'organitzen activitats dirigides.
La FAVM anuncia el tancament de vuit biblioteques veïnals per falta de diners
Societat
La federació veïnal denuncia que l'Ajuntament encara els deu part del conveni de 2015 i que encara no ha signat el de 2016 tot i tenir una partida en els pressupostos municipals
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
-
Successos Mor un conductor de bus a l'estació de Manresa mentre esperava per sortir cap a Moià Redacció
Publicat el
26 d’abril de 2016 a
les 12:20
Et pot interessar
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
