La Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM) posa en marxa un servei d'assessorament dirigit a famílies amb problemes amb els subministraments energètics en un moment en què l'augment del preu de la llum marca rècords històrics i en una època de l'any on les famílies pateixes més les conseqüències del fred a les llars. També davant de l'augment del número de persones ateses per serveis socials a Manresa.
Amb aquest servei es vol informar a les famílies que tenen problemes per fer-se càrrec de les despeses de llum, aigua i gas, i així puguin tramitar tota la documentació, puguin gestionar l'informe de pobresa energètica i exclusió residencial (informe 24/2015) per garantir que ningú es quedi sense aquests serveis bàsics.
L'atenció, que ja funciona, es fa de dilluns a divendres, de 10 del matí a 1 del migdia, al local de l'entitat (Font dels Capellans, bloc 13) i va a càrrec de col·laboradors de l'entitat que tenen experiència com a membres del col·lectiu d'afectats de pobresa energètica.
La FAVM assessora famílies vulnerables sobre els subministraments de la llar
Societat
De dilluns a divendres al matí a la seu de la federació, a la Font dels Capellans
ARA A PORTADA
-
Societat Ampans inaugura a Manresa una residència pionera per a 60 persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama trens semidirectes i presentarà al·legacions al Plater Redacció
-
Cultura i Mitjans La Diputació destina 1,6 milions a millorar 46 equipaments culturals del Bages Redacció
-
Societat Castellbell i el Vilar cedeix els terrenys perquè la Generalitat impulsi l'ampliació del CAP Redacció
Publicat el
25 de desembre de 2021 a
les 18:36
Actualitzat el
25 de desembre de 2021 a les
20:12
Et pot interessar
-
Societat
FGC interromprà durant una setmana el servei de la R5 entre Sant Vicenç i Manresa
-
Societat
La Tomacada de Sant Fruitós premia un tomàquet de més d'un quilo en la seva 13a edició
-
Societat
La Festa del Tomàquet del Bages tanca una desena edició de rècord
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
